xNormal 3.17.5 リリース!法線マップ焼きこみツールの王者!最新版!フリーソフト

http://www.xnormal.net/1.aspx

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無料法線マップ焼きこみツールの中では最強の「xNormal」

最新版が少し前にリリースされていました。

 

海外のデベロッパー等は標準でこれを使うくらいメジャーなツールです。

アンチャーテッドとかアサシンクリードとか、何もかもxNormalが使われてます

Zbrushの法線マップ焼きこみなんて使ってたら即突っ込まれますぞ!

 

知らないという人は是非使ってみてくだされ~

 

 

May 19, 2011. xNormal 3.17.5  
  • - Added support for Maya / 3dsmax 2012.
  • - Added more options to the triangulator ( use shortest diagonal, etc... ). We also added an option to offset the lowpoly mesh's UVs.
  • - Updated the GPU renderer with the latest Optix 2.1 library (  which is much faster rendering and precomputing data ).
  • - Added a new standarized tangent-basis calculator by Morten S. Mikkelsen which solves problems with UV seams and it provides great compatibility across applications.



あと私が製作した日本語言語ファイルを標準搭載してもらったので、

オプションから言語変更する事で一部日本語表記にする事が出来ます。

 

メイン画面左下のプラグアイコンを押すとオプション画面が表示されます。

xnormal_jap
xnormal_jap

 

 

 

 

 

 

 

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